Puzzels vindt het heel belangrijk dat jullie tevreden zijn met
jullie aankoop. Daarom zal Puzzels trachten de klacht zo snel
mogelijk te behandelen en samen met jullie een oplossing te zoeken
waarbij alle partijen zich goed voelen.
Klachten mogen kenbaar gemaakt worden bij Puzzels per email naar
[email protected] of schriftelijk naar Puzzels, Felix
Moonsstraat 21A, 3290 Diest.
Omschrijf duidelijk de klacht en voeg het aankoopbewijs en het
artikelnummer toe. Wij raden jullie ook aan om jullie
telefoonnummer te vermelden, zodat Puzzels met jullie contact kan
opnemen.
De voorwaarden i.v.m. klachtenbehandeling vinden jullie terug onder
de rubriek Klachten bij onze algemene verkoopsvoorwaarden.
Puzzels zal de ingediende klacht binnen de 7 werkdagen, gerekend
vanaf de datum van ontvangst, beantwoorden.
Indien een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt,
wordt door Puzzels binnen de 7 werkdagen geantwoord met een bericht
van ontvangst en een indicatie wanneer jullie een meer uitvoerig
antwoord mogen verwachten.
Als er in onderling overleg geen oplossing wordt gevonden, kunnen
jullie contact opnemen met de Consumentenombudsdienst.
Consumentenombudsdienst
North Gate II
Koning Albert II-laan 8 Bus 1
1000 Brussel
Tel : 02 702 52 00
Fax : 02 808 71 20
E-mail : [email protected]
www.consumentenombudsdienst.be